Search found 1708 matches

by Blake_901
Mon Jun 26, 2017 11:45 pm
Forum: Off Topic
Topic: H1Z1 Videos/Pictures/Discussion
Replies: 23
Views: 992

Re: H1Z1 Videos/Pictures/Discussion

Atom6246 wrote:Game is already dead you just dont know it yet

Facts
by Blake_901
Mon Jun 26, 2017 5:14 am
Forum: Media Room
Topic: post your screen shots of MXSim
Replies: 47786
Views: 1992164

Re: post your screen shots of MXSim

BCDesigns wrote:
Blake_901 wrote:A cutout ladies and gentleman that's what people are gonna cry about nowadays great to see where this community filed with a bunch of pussies is heading.

Blake who are you talking to cause people are saying that i put the cutout on for you?

Lmao who are you?
by Blake_901
Mon Jun 26, 2017 4:13 am
Forum: Media Room
Topic: post your screen shots of MXSim
Replies: 47786
Views: 1992164

Re: post your screen shots of MXSim

A cutout ladies and gentleman that's what people are gonna cry about nowadays great to see where this community filed with a bunch of pussies is heading.
by Blake_901
Sun Jun 25, 2017 5:25 am
Forum: Media Room
Topic: post your screen shots of MXSim
Replies: 47786
Views: 1992164

Re: post your screen shots of MXSim

Racers52 wrote:
Blake_901 wrote:Going on a break from screenshots unless someone PMs me asking for one haha.
Image


So fresh. I have been wanting the new RMZ with the factory kit, looks like you beat me to it! :D

Its a very simple kit took me like 20-30 mins to make it haha.
by Blake_901
Sun Jun 25, 2017 4:13 am
Forum: Media Room
Topic: post your screen shots of MXSim
Replies: 47786
Views: 1992164

Re: post your screen shots of MXSim

Going on a break from screenshots unless someone PMs me asking for one haha.
Image
by Blake_901
Sat Jun 24, 2017 6:30 am
Forum: Tracks
Topic: JGMX: 2017 Wildside Designs MX
Replies: 10
Views: 1241

Re: JGMX: 2017 Wildside Designs MX

Litty.
by Blake_901
Sat Jun 24, 2017 3:34 am
Forum: Off Topic
Topic: H1Z1 Videos/Pictures/Discussion
Replies: 23
Views: 992

Re: H1Z1 Videos/Pictures/Discussion

Lmao yes.
by Blake_901
Sat Jun 24, 2017 2:56 am
Forum: Media Room
Topic: post your screen shots of MXSim
Replies: 47786
Views: 1992164

Re: post your screen shots of MXSim

Atom6246 wrote:Looking good as well Blake

Thanks Atom.
by Blake_901
Fri Jun 23, 2017 11:11 pm
Forum: Media Room
Topic: post your screen shots of MXSim
Replies: 47786
Views: 1992164

Re: post your screen shots of MXSim

Trying to get a bit better at shading and what not so I took my time on this one.
Image

Before:
Image
by Blake_901
Tue Jun 20, 2017 10:44 pm
Forum: Media Room
Topic: post your screen shots of MXSim
Replies: 47786
Views: 1992164

Re: post your screen shots of MXSim

Lol.
by Blake_901
Tue Jun 20, 2017 12:13 am
Forum: Media Room
Topic: 2 edits in 1 day awwww damn
Replies: 5
Views: 539

Re: 2 edits in 1 day awwww damn

take some time on your edits, get your keycams smoother. My number one pet hate when watching sim edits is watching the keycams start and stop, it kills it. Just take abit more extra time to crop your clips and get rid of the bits where the keycam isnt moving. Cause instead of having two rushed edi...
by Blake_901
Sat Jun 17, 2017 2:12 am
Forum: Media Room
Topic: post your screen shots of MXSim
Replies: 47786
Views: 1992164

Re: post your screen shots of MXSim

Looking good Jeremy.
by Blake_901
Fri Jun 16, 2017 4:41 pm
Forum: Racing
Topic: 2017 rF Pro and Amateur Nationals
Replies: 903
Views: 42092

Re: 2017 rF Pro and Amateur Nationals

Root is the only guy selling setups for that much.

Go to advanced search