Search found 181 matches

by mxer433
Tue Sep 11, 2018 5:30 am
Forum: Media Room
Topic: post your screen shots of MXSim
Replies: 50372
Views: 2657206

Re: post your screen shots of MXSim

vortexracingleader wrote:brain protector thing

looks so good man! but no magnet visor?
by mxer433
Sun Aug 26, 2018 7:11 am
Forum: Racing
Topic: Free Agents for the 2018 Motocross/OS Season
Replies: 71
Views: 3894

Re: Free Agents for the 2018 Motocross/OS Season

Name: Gustavo "Hutman, Gstav, Brazilian, China man #2, GdX" Diniz Number: 191 Age (optional): 19 UID: 3399 Best rF/EMF finish: 3rd Houston 2015 Favorite team: none Goals for the 2018 OS Season/2019 Sx: Hopefully race every round and not quit mid season. That would be great. Do you have an...
by mxer433
Sun Aug 26, 2018 7:10 am
Forum: Tracks
Topic: [RELEASE] Gunnison National
Replies: 18
Views: 3057

Re: [RELEASE] Gunnison National

LKR47 wrote:
mxer433 wrote:i cant see any decals or objects my guy, what all do we need?

I had the same issue. You need to download both of them. I only downloaded the smooth version but all the objects and decals were packed in the rough.

thanks dude!! Appreciate you!
by mxer433
Sun Aug 26, 2018 6:18 am
Forum: Tracks
Topic: [RELEASE] Gunnison National
Replies: 18
Views: 3057

Re: [RELEASE] Gunnison National

i cant see any decals or objects my guy, what all do we need?
by mxer433
Wed Aug 15, 2018 8:11 am
Forum: Media Room
Topic: Is there an official WTF! thread? This is it.
Replies: 292
Views: 57701

Re: Is there an official WTF! thread? This is it.

Image
Brought this Thread back from the dead
by mxer433
Mon Aug 13, 2018 4:23 am
Forum: Media Room
Topic: Post your render for MXS here!
Replies: 5139
Views: 460252

Re: Post your render for MXS here!

Jeston wrote:Image

gah damnnnnnnn
by mxer433
Thu Aug 09, 2018 10:59 am
Forum: Media Room
Topic: Post your render for MXS here!
Replies: 5139
Views: 460252

Re: Post your render for MXS here!

Jeston wrote:Image

average
by mxer433
Wed Aug 01, 2018 6:03 pm
Forum: Model and Skin Editing
Topic: Upcoming Skins and Shader Maps #2
Replies: 17402
Views: 1262259

Re: Upcoming Skins and Shader Maps #2

broland278 wrote:sex in game

Yeah, Dat boy makes the good stuff lemme tell ya. :shock:
by mxer433
Sat Jul 28, 2018 2:06 am
Forum: Racing
Topic: Elim JGMX Fun Track 7-27 8:00 PST
Replies: 1
Views: 82

Elim JGMX Fun Track 7-27 8:00 PST

Come and have some fun on this game for once instead of the drama and seriousness lol. Server: Ferzacca229.flowtechmxs.com:19828 Track Link: viewtopic.php?f=4&t=40536
by mxer433
Tue Jun 26, 2018 11:00 am
Forum: Racing
Topic: Nationals Erode Testing 2018
Replies: 384
Views: 23602

Re: Nationals Erode Testing 2018

NoFear345 wrote:Banter

+1
by mxer433
Thu Jun 21, 2018 8:08 pm
Forum: Models and Skins
Topic: JreV2 rider model [not free]
Replies: 38
Views: 6444

Re: JreV2 rider model [not free]

broland278 wrote:Did anyone figure the neckbrace in the jm's? Looking for neckbrace psd

ive tried for a while and idk why but it aint workin for me
by mxer433
Wed Jun 20, 2018 11:56 pm
Forum: General Discussion
Topic: ATLA VOTE PLEASE PARTICIPATE
Replies: 17
Views: 521

Re: ATLA VOTE PLEASE PARTICIPATE

EVANDOESLOL wrote:
mxer433 wrote:how bout you post a pic first before people throw money at you

sm_alta_dirtbike_blockout_V01.png
that is it for right now! we will add more detail or change it completely

bruh, cant see it


Watch This

by mxer433
Wed Jun 20, 2018 6:41 pm
Forum: General Discussion
Topic: ATLA VOTE PLEASE PARTICIPATE
Replies: 17
Views: 521

Re: ATLA VOTE PLEASE PARTICIPATE

how bout you post a pic first before people throw money at you
by mxer433
Wed Jun 06, 2018 3:34 am
Forum: General Discussion
Topic: Harry Potter Hacks?
Replies: 85
Views: 3506

Re: Harry Potter Hacks?

fuck buddy this shit is fucked

Go to advanced search