Search found 22 matches

by juaco1472
Fri Mar 24, 2017 8:42 pm
Forum: Racing
Topic: FUN RACE 2 HOURS 20 MINUTES
Replies: 1
Views: 53

Re: FUN RACE 2 HOURS 20 MINUTES

RACE CANCELLED CAUSE WEATHER IS TAKING POWER OFF IN SOME ZONES
by juaco1472
Fri Mar 24, 2017 6:42 pm
Forum: Racing
Topic: FUN RACE 2 HOURS 20 MINUTES
Replies: 1
Views: 53

FUN RACE 2 HOURS 20 MINUTES

Image
by juaco1472
Tue Mar 21, 2017 8:25 pm
Forum: Tracks
Topic: Double Dank - WideA$$ Mx
Replies: 10
Views: 1901

Re: Double Dank - WideA$$ Mx

VUSTTOS wrote:
juaco1472 wrote:
VUSTTOS wrote:Great team, bad track ;)

yeaaah baby , you talking shit without dl the track loool :wink: :wink: :wink:


Can't wait to beat you on your own track this friday in the fun race <3

nah im way too fast for your races :D
by juaco1472
Mon Mar 20, 2017 10:32 pm
Forum: Models and Skins
Topic: DoubleDank Things
Replies: 3
Views: 489

Re: DoubleDank Things

AND FUCK I LIKE FLO COLORS BUT YOU ADD BLUE TO EVERYSHIT :evil:
by juaco1472
Mon Mar 20, 2017 10:29 pm
Forum: Models and Skins
Topic: DoubleDank Things
Replies: 3
Views: 489

Re: DoubleDank Things

DAAAAMN BOY SUCH A PROFESHUNUL!!! :D :D :D :D :D :D
by juaco1472
Sun Mar 19, 2017 3:56 pm
Forum: Tracks
Topic: Double Dank - WideA$$ Mx
Replies: 10
Views: 1901

Re: Double Dank - WideA$$ Mx

VUSTTOS wrote:Great team, bad track ;)

yeaaah baby , you talking shit without dl the track loool :wink: :wink: :wink:
by juaco1472
Sun Mar 19, 2017 2:18 pm
Forum: Tracks
Topic: Double Dank - WideA$$ Mx
Replies: 10
Views: 1901

Re: Double Dank - WideA$$ Mx

Hutcho#150 wrote:no credits?

hehehe no , only to my hands :lol: :lol: :lol:
by juaco1472
Sun Mar 19, 2017 12:33 am
Forum: Tracks
Topic: Double Dank - WideA$$ Mx
Replies: 10
Views: 1901

Re: Double Dank - WideA$$ Mx

AHeckman2 wrote:
juaco1472 wrote:YOU WILL PROBABLY NEED TO HAVE JGMX OUTLAWS!!!!

whats with you and caps lock? lol

HAHAHA I DONT KNOW
by juaco1472
Sun Mar 19, 2017 12:02 am
Forum: Tracks
Topic: Double Dank - WideA$$ Mx
Replies: 10
Views: 1901

Re: Double Dank - WideA$$ Mx

YOU WILL PROBABLY NEED TO HAVE JGMX OUTLAWS!!!!
by juaco1472
Sat Mar 18, 2017 11:57 pm
Forum: Tracks
Topic: Double Dank - WideA$$ Mx
Replies: 10
Views: 1901

Double Dank - WideA$$ Mx

Hi guys , i been doing some track editing and i decided to finally release my first ever track(with timming gates , etc) .I tried to do like a fun mx but with some hard sections so i added some breaking bumps and a lot of hard corners so we got ready to nationals :D :D :D http://i349.photobucket.com...
by juaco1472
Fri Feb 24, 2017 6:33 pm
Forum: Racing
Topic: FUN RACE IN 2 HOURS 50 MINUTES
Replies: 3
Views: 223

Re: FUN RACE IN 2 HOURS 50 MINUTES

PERRY WILL BE REPLACED WITH JGMX 365 COMPOUND

-------LINK-----

http://www.mediafire.com/download/k6cj5 ... iller1.rar
by juaco1472
Fri Feb 24, 2017 6:17 pm
Forum: Racing
Topic: FUN RACE IN 2 HOURS 50 MINUTES
Replies: 3
Views: 223

FUN RACE IN 2 HOURS 50 MINUTES

fun race in 2 HOURS 50 MINUTES , track will be on server in 1 hour app. FORMAT: 10+1 LAP 1 MOTO PER TRACK SERVER: SPANISHMXGAMERS.MXSIM.FR:19808 LINK FOR THE TRACKS: REWIND https://www.mediafire.com/?1bnuyf3bq7pzcsa PERRY PRIV. MX 1/2 http://www.mediafire.com/download/ai63swraie1bbio/PerrysMXCompoun...
by juaco1472
Mon Feb 13, 2017 5:14 am
Forum: Tracks
Topic: Update to an OG favorite - Grippy MX777
Replies: 18
Views: 7044

Re: Update to an OG favorite - Grippy MX777

NOT CREATED BY ME JUST PUT NEW TRACTION ON IT! Credit to DJ_Diehl#777 for the track! there's a pic of the track here.... http://www.puremxs.com/tracks/TrackViewer.aspx?TrackID=87 but anyone who's played this knows the pic does no justice :roll: i learned how to play the game on this track.. and i f...
by juaco1472
Sat Feb 11, 2017 3:21 am
Forum: Tracks
Topic: *Double Dank Sand Track* (Beta1)
Replies: 5
Views: 3497

Re: *Double Dank Sand Track* (Beta1)

jordan_crowder22 wrote:its to sandy for a 125 and its just slippery every where

go wide opennn!!!!
by juaco1472
Sat Feb 11, 2017 3:21 am
Forum: Tracks
Topic: *Double Dank Sand Track* (Beta1)
Replies: 5
Views: 3497

Re: *Double Dank Sand Track* (Beta1)

57rmz57 wrote:Great track! i would smooth out and extend the sand rollers so theyre a little mellower.
other than that the traction is great!

yeah that's the idea , real sand feeling!!!

Go to advanced search