Search found 3605 matches

by Atom6246
Tue Nov 20, 2018 10:48 am
Forum: Racing
Topic: 2018 MV Films Off Season
Replies: 2
Views: 45

Re: 2018 MV Films Off Season

ye looks alright
by Atom6246
Fri Nov 16, 2018 12:26 am
Forum: Racing
Topic: rF Gaming Returns! - 2018 Opening Day SX and additional rF Info...(NA)
Replies: 76
Views: 7579

Re: rF Gaming Returns! - 2018 Opening Day SX and additional rF Info...(NA)

Ktmrdr11 wrote:I dont know if i would go that far...

Why so? I affected 1 person, he affected multiple innocent people.
by Atom6246
Thu Nov 15, 2018 11:29 pm
Forum: Racing
Topic: rF Gaming Returns! - 2018 Opening Day SX and additional rF Info...(NA)
Replies: 76
Views: 7579

Re: rF Gaming Returns! - 2018 Opening Day SX and additional rF Info...(NA)

his start tho wtf https://i.gyazo.com/9c593a9f6f2dca67fdf3501d3a5abb41.png I like how you see TLang do the same shit to me on the left Pretty positive he plays in 3rd person so he was more than likely reacting to Leghair. Thinking about it, Leghair actually caused more harm than I did. lol
by Atom6246
Wed Nov 14, 2018 6:50 am
Forum: Racing
Topic: rF Gaming Returns! - 2018 Opening Day SX and additional rF Info...(NA)
Replies: 76
Views: 7579

Re: rF Gaming Returns! - 2018 Opening Day SX and additional rF Info...(NA)

skyzen wrote:We are taking so much more fun to get a real battle with many pass

Image
by Atom6246
Fri Nov 09, 2018 7:52 am
Forum: General Discussion
Topic: Do you have to buy Skins??
Replies: 4
Views: 226

Re: Do you have to buy Skins??

Unless you want to get banned, yes.
by Atom6246
Fri Nov 09, 2018 5:08 am
Forum: General Discussion
Topic: Do you have to buy Skins??
Replies: 4
Views: 226

Re: Do you have to buy Skins??

Some creators ask for donations, others release stuff for free but thats pretty rare.
Bike models will more than likely cost you $$$. Everything else varies by the quality of which.
by Atom6246
Thu Nov 08, 2018 6:49 am
Forum: Racing
Topic: rF Gaming Returns! - 2018 Opening Day SX and additional rF Info...(NA)
Replies: 76
Views: 7579

Re: rF Gaming Returns! - 2018 Opening Day SX and additional rF Info...(NA)

i never punted you for fun like you did. I have nothing again you but you act like a kid for nothing. We know that you are mad cause you didn't get the champ but this is a game and we are here to take fun. We are taking so much more fun to get a real battle with many pass than destroy people on sec...
by Atom6246
Thu Nov 08, 2018 5:09 am
Forum: Racing
Topic: rF Gaming Returns! - 2018 Opening Day SX and additional rF Info...(NA)
Replies: 76
Views: 7579

Re: rF Gaming Returns! - 2018 Opening Day SX and additional rF Info...(NA)

ColtonM wrote:Was kinda dumb ass shit what you where doing out there. No clue what point you where trying to prove.

What are you on about?
by Atom6246
Thu Nov 08, 2018 4:54 am
Forum: Racing
Topic: rF Gaming Returns! - 2018 Opening Day SX and additional rF Info...(NA)
Replies: 76
Views: 7579

Re: rF Gaming Returns! - 2018 Opening Day SX and additional rF Info...(NA)

skyzen wrote:i hope we going have ton of pro player comeback on the game for supercross, so this tard of atom will not be in the main event :lol:

Lol. I'm just getting started homie, better get used to it :D
by Atom6246
Wed Nov 07, 2018 8:44 am
Forum: Media Room
Topic: post your screen shots of MXSim
Replies: 50522
Views: 2711703

Re: post your screen shots of MXSim

I fookin dig it Kristian
by Atom6246
Wed Nov 07, 2018 12:02 am
Forum: Racing
Topic: The future of MX Simulator...
Replies: 163
Views: 6510

Re: The future of MX Simulator...

Sorry not sorry* , Villopoto is my favorite rider. http://a.espncdn.com/combiner/i?img=/photo/2013/0323/as_moto_villopoto_ryan.jpg&w=800 http://a.espncdn.com/combiner/i?img=/photo/2013/1018/as_mx_villopoto_ryan_stlouis.jpg&w=1024 https://f-static.motosport.com/motoblog/2016/Villopoto-Interv...
by Atom6246
Tue Nov 06, 2018 3:55 am
Forum: General Discussion
Topic: Just a heads up...
Replies: 138
Views: 4699

Re: Just a heads up...

Who ever said I wasn't paying them? Hmm I just worked out the fees im going to pay chex and atom just now. Give me til sunday. dude i was sick all today and threw up like 10 times while doing homework and sorting out the money. May i have one more day plz? I don't think the issue here is you aren't...
by Atom6246
Mon Nov 05, 2018 10:42 pm
Forum: Racing
Topic: The future of MX Simulator...
Replies: 163
Views: 6510

Re: The future of MX Simulator...

Damn James was flexing on us back then :shock:
Image
by Atom6246
Mon Nov 05, 2018 9:42 pm
Forum: General Discussion
Topic: Just a heads up...
Replies: 138
Views: 4699

Re: Just a heads up...

First it was "HW and "collecting" the money" now it's because he was "too sick to"? https://i.gyazo.com/c6ceee5edbc09cff3c6c5daa969cbe37.png I just don't understand how you can have the money to pay someone back, but can't take a few minutes to do so. It's 2018 it liter...
by Atom6246
Sun Nov 04, 2018 11:09 pm
Forum: Racing
Topic: The future of MX Simulator...
Replies: 163
Views: 6510

Re: The future of MX Simulator...

lmao what the fook is that thing
Image

Go to advanced search