Search found 755 matches

by Snopro704
Thu Mar 16, 2017 12:27 pm
Forum: Racing
Topic: 2017 rF Supercross (Pro and Amateur)
Replies: 3484
Views: 200869

Re: 2017 rF Supercross (Pro and Amateur)

Yeah Clay wtf were you doing on the start dude? You took an angle away from the first turn and took out 2 riders and yourself.. you shouldn't be lining up next week
by Snopro704
Mon Mar 13, 2017 1:18 am
Forum: Racing
Topic: ELIM 20 MINS FLOWTECH 905
Replies: 4
Views: 327

Re: ELIM 20 MINS FLOWTECH 905

Eat shit
by Snopro704
Mon Mar 13, 2017 1:16 am
Forum: Racing
Topic: ELIM 20 MINS FLOWTECH 905
Replies: 4
Views: 327

Re: ELIM 20 MINS FLOWTECH 905

Fuck you to whoever hosted this! Make people sit and wait for an hour, then change the track, then doesn't make it clear that the race is starting, then cries when people complain and shuts down the server. Only mad cause we dicked around for an hour to be given the shaft. What an absolutely worthle...
by Snopro704
Mon Mar 13, 2017 12:05 am
Forum: Racing
Topic: Elim in 45 Mins
Replies: 1
Views: 164

Re: Elim in 45 Mins

Maybe link the track. Just a thought tho..
by Snopro704
Tue Feb 21, 2017 11:56 pm
Forum: Racing
Topic: Accepting team offers / Looking
Replies: 3
Views: 416

Re: Accepting team offers / Looking

Free agents thread you twat
by Snopro704
Thu Feb 02, 2017 9:45 pm
Forum: Racing
Topic: 2017 rF Supercross (Pro and Amateur)
Replies: 3484
Views: 200869

Re: 2017 rF Supercross (Pro and Amateur)

https://youtu.be/aWOjdHslhSs?t=1h6m17s

"Trilies" caught on stream :P
by Snopro704
Thu Jan 26, 2017 2:02 am
Forum: Tracks
Topic: 2017 RaceFactory Gaming Supercross Rd 04 - Phoenix
Replies: 43
Views: 10687

Re: 2017 RaceFactory Gaming Supercross Rd 04 - Phoenix

barrington314 wrote:They wont require a password..


@Awood
by Snopro704
Thu Jan 19, 2017 4:10 am
Forum: Racing
Topic: 2017 rF Supercross (Pro and Amateur)
Replies: 3484
Views: 200869

Re: 2017 rF Supercross (Pro and Amateur)

You're welcome Rush for not destroying you and letting u beat me for the main. Guess that's what I get for being clean in an lcq..

And Zoa I don't know how you're a pro, I've never seen someone ride all over the place like that. If you wanna wad yourself don't fuck other people's race up too.
by Snopro704
Wed Jan 18, 2017 11:15 pm
Forum: Racing
Topic: 2017 rF Supercross (Pro and Amateur)
Replies: 3484
Views: 200869

Re: 2017 rF Supercross (Pro and Amateur)

AHeckman2 wrote:Can sign ups stay open longer tonight since they're opening so late? I personally won't be able to sign up from 4-8:30 because I work so hoping they stay open until 9 at least.


Don't have a smartphone?
by Snopro704
Thu Jan 12, 2017 4:42 am
Forum: Racing
Topic: 2017 rF Supercross (Pro and Amateur)
Replies: 3484
Views: 200869

Re: 2017 rF Supercross (Pro and Amateur)

Also Craig look for a possible lag takeout ban for next week. Just cause you won last week doesn't mean you can just takeout your way to the front.
by Snopro704
Thu Jan 12, 2017 4:41 am
Forum: Racing
Topic: 2017 rF Supercross (Pro and Amateur)
Replies: 3484
Views: 200869

Re: 2017 rF Supercross (Pro and Amateur)

I get shit for not moving for leaders and then when i do so properly i get passed by the guys I'm battling with. Fucking ridiculous. Nice guys finish last I guess. Cale Simmerockhead and Cody Dawe need to be banned for awhile. Why is 250 pro turning into fucking ams?
by Snopro704
Wed Jan 11, 2017 11:28 pm
Forum: Racing
Topic: 2017 rF Supercross (Pro and Amateur)
Replies: 3484
Views: 200869

Re: 2017 rF Supercross (Pro and Amateur)

WillSt24 wrote:Just wondering, who gave an ''A'' licence to Vanderlee, when he is not allowed to race a 250 ? :lol:


Yes give him pro we promise he is out of bombs :wink:
by Snopro704
Wed Jan 11, 2017 11:08 pm
Forum: Racing
Topic: 2017 MadCape SX
Replies: 13
Views: 1794

Re: 2017 MadCape SX

Glad to be on board for my 2nd year!

Who needs to be a teamhopper when ya constantly get such dope stuff?!
by Snopro704
Wed Jan 11, 2017 4:15 pm
Forum: Racing
Topic: 2017 rF Supercross (Pro and Amateur)
Replies: 3484
Views: 200869

Re: 2017 rF Supercross (Pro and Amateur)

Yall are all drama lol. I saw the protest from a friend who showed me it and I couldn't help but laugh. Yeah im swerving, but guess what, it was my first day playing sim again in roughly 6 months due to work. feelsbadman. The line I took is a line pros in real life would do on other pros. But hey, ...

Go to advanced search