Search found 201 matches

by Brad_Smith
Tue May 08, 2018 8:20 am
Forum: The Memory Hole
Topic: Whipstyle 2018 Outdoors
Replies: 16
Views: 677

Re: Whipstyle 2018 Outdoors

I Mean at least sim is getting that google publicity LOL

Image
by Brad_Smith
Tue May 08, 2018 8:01 am
Forum: The Memory Hole
Topic: Whipstyle 2018 Outdoors
Replies: 16
Views: 677

Re: Whipstyle 2018 Outdoors

Steve...that was our thing, you were cool with it back then...sorry, I'll remove it. https://gyazo.com/dd43da76a81d258920e56b753fcd5fc4 umm no. that was your guys thing. i didnt notice it until people started telling me what u guys did to my bike specifically... I mean u do what u guys want but i j...
by Brad_Smith
Sun May 06, 2018 8:17 am
Forum: EMF Racing
Topic: Want an upgrade of your LICENCE ? - Ask for it ONLY HERE
Replies: 906
Views: 70384

Re: Want an upgrade of your LICENCE ? - Ask for it ONLY HERE

Real name ~ Bradley Smith UID ~ 21414 Actual licence ~ C Desired licence ~ A Explanations ~ I've been playing for a couple years now, I am fast enough to run lap times with pros and stay consistent. Also really tired of being taken out for the dumbest reasons when racing with other ams, I want Good,...
by Brad_Smith
Tue May 01, 2018 7:14 am
Forum: Media Room
Topic: post your screen shots of MXSim
Replies: 50368
Views: 2651830

Re: post your screen shots of MXSim

Sorry im just picky :P Shit, used the wrong bike xD: https://i.imgur.com/id8UTjB.png Because i suck at modeling but still wanted a crf125 :p Because the stickerset was made for a 4stroke Yeah haha Should probs fix this too :P https://cdn.discordapp.com/attachments/355703876390748160/440618885495128...
by Brad_Smith
Mon Apr 30, 2018 8:56 pm
Forum: Media Room
Topic: post your screen shots of MXSim
Replies: 50368
Views: 2651830

Re: post your screen shots of MXSim

https://i.imgur.com/d1bZZAS.png https://i.imgur.com/b3r89fl.png There are so many things wrong with these photos - Why do you have white plates on a 125? (Unless its for a series i havent seen yet lol) - Why does the Expansion chamber look yuck and why does it go through the bottom piece of the shr...
by Brad_Smith
Mon Apr 30, 2018 8:03 am
Forum: Track Editing
Topic: Upcoming Tracks and Track Objects #2
Replies: 12673
Views: 994158

Re: Upcoming Tracks and Track Objects #2

Some quick screens I did just to show the progress 8) https://s17.postimg.cc/7fegmpkvz/JS7_1.jpg https://s17.postimg.cc/6d4a469sf/JS7_2.jpg https://s17.postimg.cc/9jytnt1y7/JS7_3.jpg https://s17.postimg.cc/7fegmq81b/JS7_4.jpg https://s17.postimg.cc/5nlhru43z/JS7_5.jpg https://s17.postimg.cc/q7qbqbc...
by Brad_Smith
Wed Apr 25, 2018 10:50 am
Forum: Media Room
Topic: post your screen shots of MXSim
Replies: 50368
Views: 2651830

Re: post your screen shots of MXSim

JS7 Action going down 8)

Image
by Brad_Smith
Mon Apr 23, 2018 7:23 am
Forum: Model and Skin Editing
Topic: Updated Hoodie template
Replies: 4
Views: 381

Re: Updated Hoodie template

No
by Brad_Smith
Fri Apr 20, 2018 2:38 pm
Forum: Media Room
Topic: Post your GIFs
Replies: 162
Views: 19999

Re: Post your GIFs

Image
by Brad_Smith
Fri Apr 20, 2018 12:50 pm
Forum: General Discussion
Topic: Un-Ban Mullins
Replies: 58
Views: 2884

Re: Un-Ban Mullins

A better petition would be for Mullins to post all his setups tbh :lol:
by Brad_Smith
Fri Apr 20, 2018 6:58 am
Forum: General Discussion
Topic: Un-Ban Mullins
Replies: 58
Views: 2884

Re: Un-Ban Mullins

Image
by Brad_Smith
Wed Apr 18, 2018 8:52 pm
Forum: Media Room
Topic: post your screen shots of MXSim
Replies: 50368
Views: 2651830

Re: post your screen shots of MXSim

WellsMX524 wrote:I'm honestly about to bring back Screenshot of the Week...


Please do it!

And Thanks Tristan!
by Brad_Smith
Wed Apr 18, 2018 9:26 am
Forum: Media Room
Topic: post your screen shots of MXSim
Replies: 50368
Views: 2651830

Re: post your screen shots of MXSim

Few Screenies from last nights moto win :lol:

Image

Image

Image

Go to advanced search