I will be joining the racing seen in the next 2 weeks.

Post anything about MX Simulator here. Please. I'm begging you.
User avatar
Ktmrdr11
Posts: 810
Joined: Tue Mar 13, 2012 4:25 am
Team: I think Vurb
Location: Joplin, MO

Re: I will be joining the racing seen in the next 2 weeks.

Postby Ktmrdr11 » Wed Nov 16, 2016 12:25 am

DangerJoe wrote:I've seen you say apologies quite a lot too. Let's just hope you stand by your word this time, yeah?
Try cut down on the swearing too buddy. Young'ns use these forums too.

Should really change your name to AuthorityJoe

MxRicer211
Posts: 147
Joined: Sun Jan 12, 2014 6:56 am
Team: Privateer
Location: New Zealand

Re: I will be joining the racing seen in the next 2 weeks.

Postby MxRicer211 » Wed Nov 16, 2016 12:36 am

Yes sir, I will stand by my apology this time. I will also not swear and be a good boy.
Money cant buy happiness, but money can buy a dirt bike and that's pretty much the same thing

MxRicer211
Posts: 147
Joined: Sun Jan 12, 2014 6:56 am
Team: Privateer
Location: New Zealand

Re: I will be joining the racing seen in the next 2 weeks.

Postby MxRicer211 » Wed Nov 16, 2016 12:42 am

Oh jesus, I get where you are coming from DangerJoe, I really have said some dumb stuff in the past and the swearing too, I swear WAY too much on this fourm. I just looked through all my previous posts and damn, Ive said some real immature, just plain stupid stuff. Sorry for being that way, but from now on I will stop acting that way.
Money cant buy happiness, but money can buy a dirt bike and that's pretty much the same thing

DangerJoe
Posts: 247
Joined: Mon Jul 27, 2015 9:20 pm
Team: Privateer

Re: I will be joining the racing seen in the next 2 weeks.

Postby DangerJoe » Wed Nov 16, 2016 1:00 am

Don't need to keep apologising, it's all cool, I respect that, but yeah. Forum would be loads better if people just decided to either help each other out or keep their mouths closed.

User avatar
Ohagan75
Posts: 3772
Joined: Mon Jan 23, 2012 3:17 am
Team: Prime Design GFX
Location: Australia
Contact:

Re: I will be joining the racing seen in the next 2 weeks.

Postby Ohagan75 » Wed Nov 16, 2016 1:41 am

DangerJoe wrote:I see your path of post priveleges heading straight to the crussed disenter bin unless you start being more respectful.

The irony when Joe is saying this from his second account to get around a ban. Top lel m8
Image
Donate if you like My Creations

ReasonIsGod518
Posts: 15
Joined: Mon Nov 07, 2016 10:08 pm
Team: Privateer

Re: I will be joining the racing seen in the next 2 weeks.

Postby ReasonIsGod518 » Wed Nov 16, 2016 3:33 am

It would be hilarious if i just came on the track and smoked everyone yappin lol. but im not gonna talk too highly of myself but i can rip a track. hell ya know what? throw me on jgmx 365 and youll really see what i got. i smoke the time trial that comes with the track by 4 seconds.

User avatar
Rappty
Posts: 120
Joined: Sat Jan 03, 2015 7:54 am
Team: probably somthing
Location: Land of the eternal rain
Contact:

Re: I will be joining the racing seen in the next 2 weeks.

Postby Rappty » Wed Nov 16, 2016 3:36 am

ReasonIsGod518 wrote:It would be hilarious if i just came on the track and smoked everyone yappin lol. but im not gonna talk too highly of myself but i can rip a track. hell ya know what? throw me on jgmx 365 and youll really see what i got. i smoke the time trial that comes with the track by 4 seconds.

The point wasnt that you were gonna be slow the point was that not a lot of people "advertise" that there gonna be coming online. but yah know you could be a slayer i wouldnt know. you should definitely keep us updated.
MxVelocity747 wrote:bout to install kidz in yo mouf


jlv wrote:I've banned UID 7309 "Josh133 | LS Racing" for 1 week. It's his first ban which would normally be 1 day, but he's so annoying I upgraded it. Next time will also be a week.

DangerJoe
Posts: 247
Joined: Mon Jul 27, 2015 9:20 pm
Team: Privateer

Re: I will be joining the racing seen in the next 2 weeks.

Postby DangerJoe » Wed Nov 16, 2016 9:48 am

Ohagan75 wrote:
DangerJoe wrote:I see your path of post priveleges heading straight to the crussed disenter bin unless you start being more respectful.

The irony when Joe is saying this from his second account to get around a ban. Top lel m8

Hahaha granted, that is ironic, I'll give you that one. People change though right, I was his age when I was saying dumb things on the forum, so I kinda know how the futures going to play out for him if he doesn't change his posts :lol:

User avatar
Wahlamt
Posts: 6394
Joined: Mon Sep 13, 2010 3:15 pm
Team: MLG Compton
Location: Sweden
Contact:

Re: I will be joining the racing seen in the next 2 weeks.

Postby Wahlamt » Thu Nov 17, 2016 5:31 am

Hope this kid finds it exciting to race, wish I could be so excites for racing!

User avatar
M@xTizZz
Posts: 2535
Joined: Wed Jan 25, 2012 4:20 pm
Team: TizZy-Design
Location: France

Re: I will be joining the racing seen in the next 2 weeks.

Postby M@xTizZz » Thu Nov 17, 2016 5:35 am

Wahlamt wrote:wish I could be so excites for racing!


need skill for dat
Maxime Tison #51 [EU] | #951 [NA]
|MXSEMF Official admin Image| |Tizzy Design Owner Image|
Skype ID : max_tizzz

User avatar
Wahlamt
Posts: 6394
Joined: Mon Sep 13, 2010 3:15 pm
Team: MLG Compton
Location: Sweden
Contact:

Re: I will be joining the racing seen in the next 2 weeks.

Postby Wahlamt » Thu Nov 17, 2016 5:40 am

M@xTizZz wrote:
Wahlamt wrote:wish I could be so excites for racing!


need skill for dat

:? :(

User avatar
M@xTizZz
Posts: 2535
Joined: Wed Jan 25, 2012 4:20 pm
Team: TizZy-Design
Location: France

Re: I will be joining the racing seen in the next 2 weeks.

Postby M@xTizZz » Thu Nov 17, 2016 7:45 pm

Wahlamt wrote:
M@xTizZz wrote:
Wahlamt wrote:wish I could be so excites for racing!


need skill for dat

:? :(



jk bro
Maxime Tison #51 [EU] | #951 [NA]
|MXSEMF Official admin Image| |Tizzy Design Owner Image|
Skype ID : max_tizzz

User avatar
Ezra
Posts: 195
Joined: Tue Jan 26, 2016 1:22 am
Team: Privateer

Re: I will be joining the racing seen in the next 2 weeks.

Postby Ezra » Thu Nov 17, 2016 9:56 pm

ReasonIsGod518 wrote:but im not gonna talk too highly of myself but i can rip a track. hell ya know what? throw me on jgmx 365 and youll really see what i got. i smoke the time trial that comes with the track by 4 seconds.

Image
All opinions expressed by this account are unofficial, and should be taken with a grain of salt

User avatar
AHeckman2
Posts: 2480
Joined: Thu Aug 06, 2015 12:11 am
Team: Vital MX Racing
Location: Michigan, USA
Contact:

Re: I will be joining the racing seen in the next 2 weeks.

Postby AHeckman2 » Sat Nov 19, 2016 5:27 am

ReasonIsGod518 wrote:It would be hilarious if i just came on the track and smoked everyone yappin lol. but im not gonna talk too highly of myself but i can rip a track. hell ya know what? throw me on jgmx 365 and youll really see what i got. i smoke the time trial that comes with the track by 4 seconds.

l0l, hint hint, no offense Josh, but the JGMX guy isn't the fastest out there... Good luck anyway, would be cool to see you actually do good
Image

User avatar
onefoureight
Posts: 911
Joined: Sun Dec 23, 2012 2:54 am
Team: Not Splitfire
Location: Shit Posting Capital of the world

Re: I will be joining the racing seen in the next 2 weeks.

Postby onefoureight » Fri Nov 25, 2016 8:21 am

where you at b0ss? I'm in 00 come for shred. We'll see what level you're at 8)

Image
2015 Australian Supercross 450 champion | rF Villain | Wolf Pack Racing Leader | CBL Gaming


Return to “General Discussion”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests