DOPE NEW MX SIM EDIT

If you've posted something stupid and are wondering where it went, look here.
User avatar
Matias43_
Posts: 1133
Joined: Sun Aug 23, 2015 5:38 am
Team: MV Films
Location: NJ

DOPE NEW MX SIM EDIT

Postby Matias43_ » Tue Jun 28, 2016 4:23 am

Sorry about the weird link, idk why it pasted like that. Still works tho so enjoy!

https://akk.li/pics/anne/jpg
Image

Ddavis
Posts: 16249
Joined: Wed Sep 28, 2011 1:02 am
Team: DX3 Suzuki
Location: Southern California
Contact:

Re: DOPE NEW MX SIM EDIT

Postby Ddavis » Tue Jun 28, 2016 4:25 am

Image
Check out my stats!
'13 7th [W] '14 6th [E] 9th [450 MX] '15 9th [450 MX] '16 11th [450 MX] '17 7th [450 SX/MX]
NA 1 podium - 17 Top 5s - 84 Top 10s
2015 rF 450 MX Unadilla 3rd Moto 1 - 2015 EMF 450 SX Main Event Winner

Zmen36
Crushed Dissenter
Posts: 115
Joined: Wed Mar 23, 2016 4:17 pm
Team: Privateer

Re: DOPE NEW MX SIM EDIT

Postby Zmen36 » Tue Jun 28, 2016 4:26 am

Matias43_ wrote:Sorry about the weird link, idk why it pasted like that. Still works tho so enjoy!

https://akk.li/pics/anne/jpg


cause everybody hasn't seen that link before.... :roll:

MxVelocity747
Posts: 624
Joined: Fri Jan 04, 2013 1:46 am

Re: DOPE NEW MX SIM EDIT

Postby MxVelocity747 » Tue Jun 28, 2016 4:26 am

"i hope you hang yourself from your shrimp dick" - Jared Siedhoff Image

Zmen36
Crushed Dissenter
Posts: 115
Joined: Wed Mar 23, 2016 4:17 pm
Team: Privateer

Re: DOPE NEW MX SIM EDIT

Postby Zmen36 » Tue Jun 28, 2016 4:27 am


that is how its done.... now excuse me while i go change my pants..

User avatar
Matias43_
Posts: 1133
Joined: Sun Aug 23, 2015 5:38 am
Team: MV Films
Location: NJ

Re: DOPE NEW MX SIM EDIT

Postby Matias43_ » Tue Jun 28, 2016 4:31 am

Zmen36 wrote: now excuse me while i go change my pants..
Image

User avatar
mx201
Posts: 1385
Joined: Sat Feb 06, 2016 5:05 pm
Team: Architech
Location: London, Japan
Contact:

Re: DOPE NEW MX SIM EDIT

Postby mx201 » Tue Jun 28, 2016 4:35 am

JLV BAN THIS KID
Logan "Indiana Jones" Leitzel
Image

User avatar
Matias43_
Posts: 1133
Joined: Sun Aug 23, 2015 5:38 am
Team: MV Films
Location: NJ

Re: DOPE NEW MX SIM EDIT

Postby Matias43_ » Tue Jun 28, 2016 4:38 am

TO THE MEMORY HOLE I GO!! WOOOO
Image

User avatar
jonracer594
Posts: 517
Joined: Sat Sep 12, 2015 4:17 pm
Location: Germany
Contact:

Re: DOPE NEW MX SIM EDIT

Postby jonracer594 » Tue Jun 28, 2016 6:35 am

OMG this is legit I never seen sothing like that :shock: :shock: :shock:
Image

User avatar
cale726
Posts: 554
Joined: Mon Aug 31, 2015 3:11 pm
Team: mbb

Re: DOPE NEW MX SIM EDIT

Postby cale726 » Tue Jun 28, 2016 6:16 pm

jlv wrote:This unban is going to last maybe two days...
I figured I'd give him a chance after winning the 450 main. Bad idea I know.


Image

John23
Posts: 2838
Joined: Tue Oct 28, 2014 12:38 am
Team: Privateer

Re: DOPE NEW MX SIM EDIT

Postby John23 » Tue Jun 28, 2016 6:38 pm

fuck you
Ddavis wrote:Who knows who is to blame, but the world is a fucked up place and there's a lot of fucked up people.

John23
Posts: 2838
Joined: Tue Oct 28, 2014 12:38 am
Team: Privateer

Re: DOPE NEW MX SIM EDIT

Postby John23 » Tue Jun 28, 2016 6:40 pm

i shit myself. :lol: :lol: :lol: :lol: that was a good one
Ddavis wrote:Who knows who is to blame, but the world is a fucked up place and there's a lot of fucked up people.


Return to “The Memory Hole”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest