2017 EMF World MXSGP series

Moderators: nioubie, M@xTizZz, Wahlamt

Liddzor
Posts: 315
Joined: Sun Dec 16, 2012 1:04 pm
Team: Mitas Racing
Location: Sweden/Vasteras
Contact:

Re: 2017 EMF World MXSGP series - Official thread (Rd3 is up!)

Postby Liddzor » Thu Mar 16, 2017 3:55 pm

Dunivant25 wrote:2 8th overalls so far in the season. I'll take it! Gonna miss racing with you guys next week, since I'll be at Freestone for the Amateur National! Good luck to you all!


Oh sweet, gl in the race!!
Image

User avatar
Big Smooth one3
Posts: 916
Joined: Wed Jul 23, 2014 7:17 pm
Team: TM-Factory Racing
Location: TN, for now

Re: 2017 EMF World MXSGP series - Official thread (Rd3 is up!)

Postby Big Smooth one3 » Thu Mar 16, 2017 10:27 pm

RFX_corentin_12 wrote:ShoUtout to the guys who lags so hard and ruin the races of others people btw.

Got your back homie
Justin Smedley | #304 | UID 13800 | Aggressively Mediocre Image

User avatar
mx201
Posts: 1120
Joined: Sat Feb 06, 2016 5:05 pm
Team: IM BAAAAAAAAAAAAAACK
Location: London, Japan
Contact:

Re: 2017 EMF World MXSGP series - Official thread (Rd3 is up!)

Postby mx201 » Thu Mar 16, 2017 10:51 pm


Here is the stream from Round 3 (PS Turn Volume down my mic was a little/very loud at some points :lol: )

If you ever wanna watch previous streams in a click of a button here you go viewtopic.php?f=19&p=770299#p770299
Retired as of 4/6/17

Rico118
Posts: 154
Joined: Tue Nov 03, 2015 8:31 pm

Re: 2017 EMF World MXSGP series - Official thread (Rd3 is up!)

Postby Rico118 » Thu Mar 16, 2017 10:57 pm

mx201 wrote:
Here is the stream from Round 3 (PS Turn Volume down my mic was a little/very loud at some points :lol: )

If you ever wanna watch previous streams in a click of a button here you go viewtopic.php?f=19&p=770299#p770299

Stream was fun to watch! :D
Rico de "Braap" Laat

User avatar
Big Smooth one3
Posts: 916
Joined: Wed Jul 23, 2014 7:17 pm
Team: TM-Factory Racing
Location: TN, for now

Re: 2017 EMF World MXSGP series - Official thread (Rd3 is up!)

Postby Big Smooth one3 » Thu Mar 16, 2017 11:14 pm

Had a nightmare last night.....

Image
Justin Smedley | #304 | UID 13800 | Aggressively Mediocre Image

User avatar
RFX_corentin_12
Posts: 470
Joined: Tue Oct 11, 2011 1:26 pm
Team: CJM
Location: France
Contact:

Re: 2017 EMF World MXSGP series - Official thread (Rd3 is up!)

Postby RFX_corentin_12 » Thu Mar 16, 2017 11:25 pm

Big Smooth one3 wrote:
RFX_corentin_12 wrote:ShoUtout to the guys who lags so hard and ruin the races of others people btw.

Got your back homie


Cheers lol
Image

User avatar
jakebarrett
Posts: 171
Joined: Sun Feb 19, 2017 7:47 pm
Team: Visual Designs
Location: UK, Bristol

Re: 2017 EMF World MXSGP series - Official thread (Rd3 is up!)

Postby jakebarrett » Fri Mar 17, 2017 12:29 am

does anyone have the demo for open c moto 2 plz
Image

User avatar
TheBigLez
Crushed Dissenter
Posts: 220
Joined: Thu Jun 16, 2016 7:47 am
Team: TM Factory-Racing

Re: 2017 EMF World MXSGP series - Official thread (Rd3 is up!)

Postby TheBigLez » Fri Mar 17, 2017 12:41 am

lmao hambone why does everyone call me that :lol: :lol:

User avatar
mx201
Posts: 1120
Joined: Sat Feb 06, 2016 5:05 pm
Team: IM BAAAAAAAAAAAAAACK
Location: London, Japan
Contact:

Re: 2017 EMF World MXSGP series - Official thread (Rd3 is up!)

Postby mx201 » Fri Mar 17, 2017 4:42 pm

DON'T FORGET
I will be streaming most rounds of the Amateur GP Season if you would like to be seen post your skins here viewtopic.php?f=19&t=44102 :D I will also start streaming Open C :)
Retired as of 4/6/17

kurash900
Posts: 189
Joined: Sat Jan 18, 2014 7:05 am
Team: 101Designs
Contact:

Re: 2017 EMF World MXSGP series - Official thread (Rd3 is up!)

Postby kurash900 » Fri Mar 17, 2017 8:08 pm

mx201 wrote:DON'T FORGET
I will be streaming most rounds of the Amateur GP Season if you would like to be seen post your skins here viewtopic.php?f=19&t=44102 :D I will also start streaming Open C :)

dowhload my boys update. Miko, Mats.
Image

Shadow13
Posts: 17
Joined: Sat Mar 18, 2017 2:50 am
Team: Lil' Ripper Designs

Re: 2017 EMF World MXSGP series - Official thread (Rd3 is up!)

Postby Shadow13 » Sat Mar 18, 2017 3:04 am

Where do I sign up?

HarryWhite71
Posts: 580
Joined: Sun Jan 24, 2016 12:21 am
Team: Privateer
Location: UK
Contact:

Re: 2017 EMF World MXSGP series - Official thread (Rd3 is up!)

Postby HarryWhite71 » Sat Mar 18, 2017 3:16 pm

Shadow13 wrote:Where do I sign up?

type up mxsemf.com
Image

HarryWhite71
Posts: 580
Joined: Sun Jan 24, 2016 12:21 am
Team: Privateer
Location: UK
Contact:

Re: 2017 EMF World MXSGP series - Official thread (Rd3 is up!)

Postby HarryWhite71 » Sun Mar 19, 2017 12:16 pm

Can't wait to see what Indonesia track is like!
Image

Juanitwo
Posts: 9
Joined: Sat Feb 25, 2017 9:00 pm
Team: Privateer

Re: 2017 EMF World MXSGP series - Official thread (Rd3 is up!)

Postby Juanitwo » Sun Mar 19, 2017 3:16 pm

HarryWhite71 wrote:Can't wait to see what Indonesia track is like!

You really think the track will done on time ? XD

Sandhapper
Posts: 1180
Joined: Sat Jul 10, 2010 9:21 am
Team: MotoRAD
Location: The Nederlands

Re: 2017 EMF World MXSGP series - Official thread (Rd3 is up!)

Postby Sandhapper » Sun Mar 19, 2017 3:35 pm

Juanitwo wrote:
HarryWhite71 wrote:Can't wait to see what Indonesia track is like!

You really think the track will done on time ? XD

You have a total of 6th posts so far. Every single one of those is you giving EMF shit for not releasing the track when you expect EMF to do. The EMF crew aren't kids anymore. They're people who go to college or have a real job. Everyone is doing this for fun. Not everyone has lots of spare time to work on a track every day.

Be grateful you get these tracks eventually. Not too long ago there weren't any gp tracks in mx sim, or at least not every round. The EMF crew is working very hard to make these tracks.
https://www.facebook.com/rkdigitalart
2013 EMF outdoors 2nd place overall
2013 MxSCentral outdoors 2nd place overall
2012 EMF outdoors 2nd overall
2012 SMA sx 2nd overall
2011 SMA outdoors champion

Image


Return to “EMF Racing”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest