JGSX: Bean Bean Arena

Post your tracks here
Forum rules
If your topic doesn't contain a track link, this is the wrong place to post it.
User avatar
jgmtbike
Posts: 396
Joined: Sat Jun 08, 2013 5:24 am
Team: WiLdSiDesigns (JGMX)

JGSX: Bean Bean Arena

Postby jgmtbike » Thu Dec 21, 2017 5:38 pm

Image
Image
Image
Image

Hey guys! Here is the next round for my friends little series. be sure to sign up on mxslobby! This track is one of my favorites out of the next few im going to release. Its got a lot of flow imo and it has a extremely unique dragons back to dragons back landing that leads directly into a whoop section. if your bad at whoops that section might not be too fun haha. anyways guys have a good time and leave me some feedback :D :D Also dont ask about the name i dont know where i come up with this shit hahaha

https://drive.google.com/file/d/1peufCmedbk44TUkC4HB_8lEUzPIiHEup/view?usp=sharing
-If you like riding my tracks please donate to the cause https://www.paypal.me/jgmtbike

-Thanks so much for all your support of my tracks. I hope I can continue to make better and better ones!

Image

User avatar
HarryWhite71
Posts: 954
Joined: Sun Jan 24, 2016 12:21 am
Team: TMFR
Location: United Kingdom

Re: JGSX: Bean Bean Arena

Postby HarryWhite71 » Thu Dec 21, 2017 6:41 pm

Looks sweet bud
Image

User avatar
dawsonsleeper
Posts: 675
Joined: Fri May 12, 2017 2:23 am
Team: NovaGFX
Location: Alaska
Contact:

Re: JGSX: Bean Bean Arena

Postby dawsonsleeper » Thu Dec 21, 2017 8:16 pm

Hell yeah. Thanks! Qualifying will be open at about 4PM PST Today! Make sure you sign up!!

User avatar
Jakob Hubbard
Posts: 363
Joined: Fri Nov 24, 2017 3:16 am
Team: BPC
Location: Cold

Re: JGSX: Bean Bean Arena

Postby Jakob Hubbard » Thu Dec 21, 2017 9:47 pm

Listen Josh, I love you man. But you gotta stay off that Spencer Turley shit man. That dragonsback to dragonsback to whoops makes me wanna kms every lap :lol:. Nah but fr tho it's a really good track man. Keep up the good work.
Image

Easter.7
Posts: 172
Joined: Mon Dec 28, 2015 8:46 pm
Team: MotoSport.com

Re: JGSX: Bean Bean Arena

Postby Easter.7 » Thu Dec 21, 2017 10:38 pm

Jakob Hubbard wrote:Listen Josh, I love you man. But you gotta stay off that Spencer Turley shit man. That dragonsback to dragonsback to whoops makes me wanna kms every lap :lol:. Nah but fr tho it's a really good track man. Keep up the good work.


not every track is going to suit your beginner level riding
byrd55621 wrote:i am 13 but i gots $

byrd55621 wrote:Will anybody make a skin for free

User avatar
Jakob Hubbard
Posts: 363
Joined: Fri Nov 24, 2017 3:16 am
Team: BPC
Location: Cold

Re: JGSX: Bean Bean Arena

Postby Jakob Hubbard » Thu Dec 21, 2017 10:39 pm

Easter.7 wrote:
Jakob Hubbard wrote:Listen Josh, I love you man. But you gotta stay off that Spencer Turley shit man. That dragonsback to dragonsback to whoops makes me wanna kms every lap :lol:. Nah but fr tho it's a really good track man. Keep up the good work.


not every track is going to suit your beginner level riding

Says the dude complaining about my tracks being too fast.
Image

User avatar
dawsonsleeper
Posts: 675
Joined: Fri May 12, 2017 2:23 am
Team: NovaGFX
Location: Alaska
Contact:

Re: JGSX: Bean Bean Arena

Postby dawsonsleeper » Thu Dec 21, 2017 11:37 pm

Jakob Hubbard wrote:Listen Josh, I love you man. But you gotta stay off that Spencer Turley shit man. That dragonsback to dragonsback to whoops makes me wanna kms every lap :lol:. Nah but fr tho it's a really good track man. Keep up the good work.

could just be that im too bad to shift outta first in the whoops on a 450, but i can get if fine every lap.

User avatar
Jakob Hubbard
Posts: 363
Joined: Fri Nov 24, 2017 3:16 am
Team: BPC
Location: Cold

Re: JGSX: Bean Bean Arena

Postby Jakob Hubbard » Thu Dec 21, 2017 11:49 pm

dawsonsleeper wrote:
Jakob Hubbard wrote:Listen Josh, I love you man. But you gotta stay off that Spencer Turley shit man. That dragonsback to dragonsback to whoops makes me wanna kms every lap :lol:. Nah but fr tho it's a really good track man. Keep up the good work.

could just be that im too bad to shift outta first in the whoops on a 450, but i can get if fine every lap.

It's really not that bad you just gotta set it up properly and if you don't you're pretty much fucked, but that's the way this game works so it ain't the tracks fault lol I was just messin with Josh.
Image

User avatar
dawsonsleeper
Posts: 675
Joined: Fri May 12, 2017 2:23 am
Team: NovaGFX
Location: Alaska
Contact:

Re: JGSX: Bean Bean Arena

Postby dawsonsleeper » Fri Dec 22, 2017 12:08 am

Jakob Hubbard wrote:
dawsonsleeper wrote:
Jakob Hubbard wrote:Listen Josh, I love you man. But you gotta stay off that Spencer Turley shit man. That dragonsback to dragonsback to whoops makes me wanna kms every lap :lol:. Nah but fr tho it's a really good track man. Keep up the good work.

could just be that im too bad to shift outta first in the whoops on a 450, but i can get if fine every lap.

It's really not that bad you just gotta set it up properly and if you don't you're pretty much fucked, but that's the way this game works so it ain't the tracks fault lol I was just messin with Josh.

yeah ik what you mean. when i try and rail the corner i always die so i find myself having to square it up more so that im straight on going into it.

User avatar
dawsonsleeper
Posts: 675
Joined: Fri May 12, 2017 2:23 am
Team: NovaGFX
Location: Alaska
Contact:

Re: JGSX: Bean Bean Arena

Postby dawsonsleeper » Fri Dec 22, 2017 12:08 am

Make sure you all sign up on MXSLobby!
http://mxslobby.com/race.php?race_id=359

User avatar
Clintos15
Posts: 337
Joined: Thu May 21, 2015 7:15 am
Team: Transmoto
Location: Ireland

Re: JGSX: Bean Bean Arena

Postby Clintos15 » Fri Dec 22, 2017 11:54 am

dawsonsleeper wrote:Make sure you all sign up on MXSLobby!
http://mxslobby.com/race.php?race_id=359


Can we have 8 laps on the server please 5 is to short. thankssssss :shock: :D
MXSRaces Admin | 2x MXSRaces National Champion | 3rd in AUSSX
Image


Return to “Tracks”

Who is online

Users browsing this forum: XxToBy280xX and 11 guests