Page 1 of 1

Highdeas

Posted: Tue Apr 16, 2019 11:33 pm
by T_Frye127
The name kinda says it all haha just put a bunch of random crazy stuff together for like a elim or knockout race and didn't put much time into the environment or decals.

Image
Image
Image

Re: Highdeas

Posted: Tue Apr 16, 2019 11:36 pm
by T_Frye127
im one of those now... swore id never do it lol but heres the link...

http://www.mediafire.com/file/2aaniirkb ... s.zip/file

Re: Highdeas

Posted: Wed Apr 17, 2019 12:12 am
by T_Frye127
welp i messed up and didnt upload the new track with timing gates.. so heres that hahah

http://www.mediafire.com/file/2aaniirkb ... s.zip/file

a dab'll do ya

Re: Highdeas

Posted: Wed Apr 17, 2019 12:23 am
by T_Frye127
oh yeah and thanks to chexbackyard and desertcoveraceway for decals. :wink:

Re: Highdeas

Posted: Wed Apr 17, 2019 12:50 am
by JuanVasquez12
T_Frye127 wrote:welp i messed up and didnt upload the new track with timing gates.. so heres that hahah

http://www.mediafire.com/file/2aaniirkb ... s.zip/file

a dab'll do ya

are you still on your highdeas ? lmao jk

Re: Highdeas

Posted: Wed Apr 17, 2019 1:02 am
by T_Frye127
JuanVasquez12 wrote:
T_Frye127 wrote:welp i messed up and didnt upload the new track with timing gates.. so heres that hahah

http://www.mediafire.com/file/2aaniirkb ... s.zip/file

a dab'll do ya

are you still on your highdeas ? lmao jk



a dab'll do ya bud xD haha

Re: Highdeas

Posted: Sat Apr 20, 2019 10:33 pm
by USABMXER1
JuanVasquez12 wrote:
T_Frye127 wrote:welp i messed up and didnt upload the new track with timing gates.. so heres that hahah

http://www.mediafire.com/file/2aaniirkb ... s.zip/file

a dab'll do ya

are you still on your highdeas ? lmao jk

Tyler stays high

Re: Highdeas

Posted: Sun Apr 21, 2019 7:54 pm
by T_Frye127
USABMXER1 wrote:Tyler stays high


Image