Search found 240 matches

by DariusP8
Thu Dec 12, 2019 2:44 am
Forum: Media Room
Topic: Israel Sand MX - sneak peak
Replies: 3
Views: 317

Re: Israel Sand MX - sneak peak

Jannikmx15 wrote:
Israel Sand Mx | alpha state sneak peak



Hello guys, here is a little sneak peak of a new 3D scanned track I am currently working on. Tell me what you think.




omg I cant wait, i love your sand from purple rock compound
by DariusP8
Thu Dec 12, 2019 2:43 am
Forum: Media Room
Topic: MX Simulator: Real Moto
Replies: 13
Views: 916

Re: MX Simulator: Real Moto

Tonimxer984 wrote:Rider: Antonio García-Munté
Editor: Antonio García-Munté

this shit pretty nutty damn
by DariusP8
Thu Dec 12, 2019 2:37 am
Forum: Models and Skins
Topic: 2020 Shift Winter Camo Gear
Replies: 7
Views: 885

Re: 2020 Shift Winter Camo Gear

Austin boganes wrote:Image

that mans is a straight giraffe lol
by DariusP8
Thu Dec 12, 2019 2:36 am
Forum: Models and Skins
Topic: 2020 Shift Winter Camo Gear
Replies: 7
Views: 885

Re: 2020 Shift Winter Camo Gear

JamesLayle721 wrote:

that doesn't mean this guy can't release it lol, he just wants to show off his work
by DariusP8
Wed Dec 11, 2019 9:15 pm
Forum: Media Room
Topic: Post your render for MXS here!
Replies: 5521
Views: 566391

Re: Post your render for MXS here!

TH_722 wrote:My helmet :)

Skrt, best helmet out there
by DariusP8
Wed Dec 11, 2019 9:15 pm
Forum: Media Room
Topic: Post your render for MXS here!
Replies: 5521
Views: 566391

Re: Post your render for MXS here!

MOTOZ293 wrote:That helmet goes so hard Darius

Thanks fam
by DariusP8
Wed Dec 11, 2019 8:23 am
Forum: Media Room
Topic: Post your render for MXS here!
Replies: 5521
Views: 566391

Re: Post your render for MXS here!

Image
Everything's bought this time :D
by DariusP8
Tue Dec 10, 2019 9:03 pm
Forum: Media Room
Topic: Post your render for MXS here!
Replies: 5521
Views: 566391

Re: Post your render for MXS here!

aeffertz wrote:
ColtHans wrote:
bootsie wrote: :shock: :shock: :shock: :shock:

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock:


Combo breaker. He's cleared it up with me.

yup sorry guys, big mistake!! ok bye now
by DariusP8
Tue Dec 10, 2019 8:53 am
Forum: Media Room
Topic: Post your render for MXS here!
Replies: 5521
Views: 566391

Re: Post your render for MXS here!

Image
Image
by DariusP8
Tue Dec 10, 2019 5:50 am
Forum: Tracks
Topic: [Release] Offseason Complex
Replies: 2
Views: 1028

Re: [Release] Offseason Complex

Looks Nutty!
by DariusP8
Tue Dec 10, 2019 3:03 am
Forum: Models and Skins
Topic: Honda #1
Replies: 23
Views: 1853

Re: Honda #1

You all are so toxic...just help the guy out. Every single person was new to the forums at one point. The thing is he hasn't even checked his post yet tho, so if he did we could help lol, you ruined the streak by the way Yeah, can we ban this guy in the name of the streak? I hope so smid, he ruined...
by DariusP8
Mon Dec 09, 2019 11:32 pm
Forum: Model and Skin Editing
Topic: Upcoming Skins and Shader Maps #2
Replies: 17554
Views: 1423982

Re: Upcoming Skins and Shader Maps #2

nickuzick wrote:PSA: Go buy Isaiah's Kawi**
by DariusP8
Mon Dec 09, 2019 11:29 pm
Forum: Models and Skins
Topic: Honda #1
Replies: 23
Views: 1853

Re: Honda #1

Djlove04 wrote:You all are so toxic...just help the guy out. Every single person was new to the forums at one point.

The thing is he hasn't even checked his post yet tho, so if he did we could help lol, you ruined the streak by the way
by DariusP8
Sun Dec 08, 2019 7:54 am
Forum: Models and Skins
Topic: Honda #1
Replies: 23
Views: 1853

Re: Honda #1

great job, love the lines and the honda, make some more, like deadass better than any bike ive seen in this game
by DariusP8
Sun Dec 01, 2019 7:03 am
Forum: Models and Skins
Topic: 2020 Seven Zero Ethika + Alpinestars Deus MEC Boots
Replies: 7
Views: 1368

Re: 2020 Seven Zero Ethika + Alpinestars Deus MEC Boots

JamesLayle721 wrote:alright]

no norm? looks a little wierd and the seven logo and pattern thing is going onto the knee

Go to advanced search